اخبار موسسه تصویر شهر

در جشنواره امسال نظم زیادی حاکم بود

Image

آرامه اعتمادی روزنامه نگار در خصوص تغییرات پردیس سینمایی ملت که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای سومین سال متوالی به عنوان سینمای رسانه انتخاب شد گفت: در جشنواره امسال نظم زیادی حاکم بود.

نظم سالن نشست های جشنواره امسال بیشتر بود

Image

سحر عصر آزاد منتقد سینما در خصوص تغییرات پردیس سینمایی ملت که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای سومین سال متوالی به عنوان سینمای رسانه انتخاب شد گفت: نظم سالن نشست های جشنواره امسال از سال های گذشته بیشتر بود.

پردیس ملت ویژگی های استاندارد برگزاری فجر را دارد

Image

خسرو نقیبی منتقد سینما در خصوص تغییرات پردیس سینمایی ملت که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای سومین سال متوالی به عنوان سینمای رسانه انتخاب شد گفت: پردیس ملت ویژگی های استاندارد برگزاری جشنواره فجر را دارد.

انتخاب ملت به جای میلاد هوشمندانه است

Image

علی باذل مدیر برنامه های بهرام رادان در خصوص تغییرات پردیس سینمایی ملت که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای سومین سال متوالی به عنوان سینمای رسانه انتخاب شد گفت: انتخاب پردیس ملت به جای برج میلاد هوشمندانه است.

تبریک مدیرعامل تصویر شهر به نرگس آبیار

Image

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پیامی به نرگس آبیار که روز سه شنبه (۲۹بهمن) در پاکستان جایزه بخش بین‌المللی زنان راهبر را در مراسمی ویژه و در حضور رئیس جمهور پاکستان دریافت کرد، تبریک گفت.