اخبار موسسه تصویر شهر

هنرمندان پیشکسوت به پردیس ملت آمدند

Image

نخستین اکسپو هنرمندان پیشکسوت ایران با حضور آثاری از پرویز تناولی، عباس کاتوزیان، آیدین آغداشلو و ... در گالری پردیس سینمایی ملت عصر روز گذشته دوم اسفندماه ساعت 16 با حضور هنرمندان افتتاح شد.

نخستین اکسپو هنرمندان پیشکسوت ایران در ملت برگزار میشود

Image

نخستین اکسپو هنرمندان پیشکسوت ایران، با هدف آشناسازی هنرمندان و علاقه مندان به هنر مدرن در راستای ایجاد افق روشن، پیش روی هنرمندان جوان و خلاق دوم اسفند در گالری پردیس سینمایی ملت واقع در طبقه منفی 2 این مجموعه برگزار می شود.

آیین راه‌اندازی آزمایشی سینما و مرکز همایش بهاران برگزار شد

Image

آیین راه‌اندازی آزمایشی «سینما و مرکز همایش بهاران» با حضور هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر، علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ و محمد سعادت رییس فرهنگ‌سرای سردار حاج قاسم سلیمانی، شنبه ۲۶ بهمن در این فرهنگ‌سرا برگزار شد.

پردیس ملت فضای مناسبی برای برگزاری هرگونه رویداد و فعالیت‌های فرهنگی هنری است

Image

حبیب والی‌نژاد گفت: امسال با آرامش و راحتی به تماشای فیلم نشستیم و فضای خوبی ایجاد شده بود، احساس می‌کنم این پردیس تبدیل به فضای مناسبی برای برگزاری هر گونه رونمایی فیلم، رویداد و فعالیت‌های فرهنگی و هنری شده است.

پردیس ملت امسال نسبت به دوره های گذشته یک قدم رو به جلو برداشته است

Image

حامد طبیبی روزنامه نگار گفت: در جشنواره فجر امسال فرایند ورود به سالن بسیار منظم است و آن هم به دلیل نمایش فیلم ها در چند سالن به صورت همزمان است و از ازدحام جمعیت در یک سالن کاسته می شود.