اخبار موسسه تصویر شهر

پردیس ملت بهترین گزینه برای اهالی رسانه است

Image

بهرنگ دزفولی زاده کارگردان سینما،درباره افزایش ۷ سالن سینما به پردیس سینمایی ملت و تاثیر آن در اکران هرچه بیشتر فیلم های سینمایی گفت: قطعا این اتفاق در رشد و ارتقای سینمای ایران بسیار موثر است، تنها مشکل من در پردیس سینمایی ملت پارکینگ بود که خداراشکر آن هم حل شد‌.

شرایط استاندارد نمایش فیلم، موجب استقبال مخاطبان در زمان اکران خواهد شد

Image

محمد درمنش گفت: وقتی شرایط سالن و نمایش استاندارد باشد مخاطب نیز از فیلم دیدن لذت می‌برد و احساس می‌کند کالای فرهنگی خوبی به او ارائه می‌شود، لذا زمان اکران نیز از فیلم استقبال خواهد شد.

تکرار فیلم های جشنواره در سالن های جدید ملت ایده بسیار خوبی است

Image

تکرار فیلم های جشنواره فجر امسال در سالن های جدید پردیس ملت باعث شده است که خبرنگاران اگر فیلمی را به دلیل مشغله، مصاحبه و... نتوانند در سانس مورد نظر ببینند در روز بعد این فیلم را تماشا کنند.

برخورد عوامل اجرایی پردیس ملت قابل تقدیر است

Image

سیدمرتضی حسینی خبرنگار خبرگزاری آنا در خصوص تغییرات این دوره از جشنواره در سینمای رسانه گفت: برخورد خوب پرسنل و عوامل اجرایی پردیس ملت در ایام برگزاری جشنواره قابل تقدیر است.

کیفیت صدا وتصویر درسینماملت عالی است

Image

بهتر قرار گرفتن فیلم‌ها در چرخه اکران منوط به این است که سالن ها از لحاظ تجهیزات و امکانات نیز به‌روز باشند تا مخاطبان به راحتی با بهترین شرایط فیلم ببینند؛ خوشبختانه در مورد پردیس ملت این اتفاق افتاده است.