اخبار موسسه تصویر شهر

افزایش تعداد سالن ها،بزرگترین خدمتی بود که مدیریت جدید به پردیس ملت کرد

Image

محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما با اشاره به افزایش سالن های پردیس ملت گفت: پردیس سینمایی ملت درست ترین انتخاب برای جشنواره فیلم فجر است و افزایش تعداد سالن های آن بزرگترین خدمت به این‌پردیس سینمایی است.

اینترنت همراه پردیس ملت نسبت به سال های تقویت شده است

Image

محمد کلهر دبیر فرهنگی خبرگزاری فارس گفت: آنتن دهی تلفن های همراه و اینترنت نسبت به سال های قبل در پردیس سینمایی ملت تقویت شده است و اینترنتی که از طریق مودم در اختیار خبرنگار گذاشته شده از سرعت نسبتا خوبی برخوردار است که این موضوع یکی از نقاط قوت سینما در این دوره از جشنواره محسوب می شود.

این دوره از فجرمشکل پارکینگ نداشتیم

Image

راضیه جباری خبرنگار خبرگزاری صبا درباره تغییرات پردیس ملت در این دوره از جشنواره فجر گفت: احداث پارکینگ پردیس ملت باعث شده است که دیگر با مشکلات دوره های قبل مواجه نباشیم و بدون معطلی بتوانیم برای دیدن فیلم ها اقدام کنیم.

تغییرات امسال پردیس ملت به عنوان سینمای رسانه بسیار مثبت است

Image

از شهرداری تهران که بانی این حرکت بوده نیز سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم در مناطق مختلف نظیر جنوب شرقی، جنوب غربی و جنوب مرکزی سینماهایی نظیر سینمای ملت ساخته شود که در این مناطق نیز نیاز به چنین سینماهایی احساس می‌شود.

افزایش ظرفیت سالن‌های سینما به بیشتر فیلم دیدن مردم کمک شایانی می‌کند

Image

اخیرا به کوشش موسسه تصویر شهر 900 صندلی به ظرفیت «پردیس ملت» و سینمای ایران اضافه شد، با توجه به اینکه این اتفاق می‌تواند با اضافه شدن امکانات رفاهی جنبی مانند پارکینگ همراه باشد، می‌تواند به سینما رفتن مردم کشور و تهران کمک شایانی کند.