اخبار موسسه تصویر شهر

رکورد تماشاگران در تماشا شکسته شد

Image

با استقبال سه هزار نفر رکورد تماشاگران روز گذشته در پردیس سینمایی تماشا شکسته شد.پردیس سینمایی تماشا در روز گذشته دوازدهم آذرماه رکورد پرمخاطب ترین روز را از ابتدای سال تا کنون از آن خود کرد.

پردیس ملت تنها سینمای مناسب سازی شده برای معلولین

Image

به مناسبت روز جهانی معلولین نگاهی داشتیم به پردیس سینمایی ملت تنها سینمایی است که به طور اختصاصی در کشور مناسب ساخته شده تا جانبازان و معلولان نیز بتوانند از امکانات فرهنگی این مجموعه همچون افراد عادی استفاده کنند.

شهردار تهران به تماشای ردخون نشست

Image

پیروز حناچی شهردار تهران به همراه جمعی از مدیران شهرداری و شهرداران مناطق تهران شامگاه چهارشنبه 17 مهرماه در پردیس سینما گالری ملت به تماشای فیلم ماجرای نیمروز2 ردخون به کارگردانی محمدحسین مهدویان نشست.

اکران همت عالی سرکوب در ملت برگزارشد

Image

مراسم اکران همت عالی فیلم سینمایی سرکوب به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی به نفع زندانیان جرائم غیرعمد جمعه شب 19 مهرماه با حضور هنرمندان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

مراسم روز کودک در سینماهای جنوب تهران برگزار شد

Image

به مناسبت روز جهانی کودک پردیس های سینمایی این موسسه در جنوب و جنوب شرق تهران میزبان دانش آموزان ، کودکان کار و تحت پوشش بهزیستی بود. این مراسم هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دیگر مدیران این موسسه حضور داشتند.