اخبار موسسه تصویر شهر

حراج خانه خوبان با اجرای رادان درملت

Image

حراج آثار هنرهای تجسمی «خانه خوبان» در حمایت از آسیب دیدگان سیل با اجرای بهرام رادان روز جمعه 31 خردادماه از ساعت 17 تا 19 در پردیس سینماگالری ملت برگزار می شود. نمایشگاه فروش آثار اساتید و پیشکسوتان هنرهای تجسمی...

خانه خوبان اجماع هنرمندان در حمایت از سیل زدگان

Image

در نمایشگاه خانه خوبان 127 اثر نقاشی، خوشنویسی، طراحی، مجسمه‌، کاریکاتور و... از ۸۴ هنرمند در گالری پردیس ملت به نمایش درآمده است که هر هنرمند بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد از فروش آثار خود را به آسیب‌دیدگان سیل اهدا می‌کند.

سانس های ۲۲ به بعد راگا نیم‌بها شد

Image

سانس های آخر شب پردیس راگا در روزهای غیر تعطیل نیم بها شد علاقه مندان به سینما در شهر ری می‌توانند از این پس بلیت سانس های بعد از ساعت ۱۰ شب پردیس سینمایی راگا در روزهای غیر تعطیل را به صورت نیم‌بها تهیه کنند.

پوستر هفتمین جشنواره شهر رونمایی شد

Image

در نشست خبری مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دبیر هفتمین جشنواره فیلم شهر، پوستر این دوره از جشنواره که توسط محمد روح‌الامین طراحی شده بود، توسط دبیر جشنواره و شبنم قلی خانی، عضو هیأت داوری بخش محله رونمایی شد.

بلیت پردیس سینمایی رازی نیم بها شد

Image

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در نشست خبری که روز یکشنبه 26 خردادماه در پردیس ملت برگزار شد، اعلام کرد با هماهنگی های صورت گرفته بهای بلیت پردیس سینمایی رازی از این پس در تمام ایام هفته نیم بها خواهد بود.