اخبار موسسه تصویر شهر

افزایش سالن های پردیس ملت به 15 سالن

Image

هاشم میرزاخانی در نشست خبری روز یکشنبه 26 خردادماه گفت: با تیم‌های متعدد تخصصی و همچنین موسسه سینماشهر و مجموعه های ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صحبت شده و برنامه‌ریزی ما بر این است که 10 سالن به این پردیس اضافه کنیم.

نشست خبری جشنواره شهر درملت برگزارشد

Image

نشست خبری هاشم میرزاخانی مدیر عامل موسسه تصویر شهر و دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با حضور تعدادی از اعضای هیأت انتخاب بخش سینمای ایران، شورای اجرایی جشنواره و اهالی رسانه 26 خردادماه در پردیس ملت برگزار شد.

«خانه خوبان» به نفع سیل زدگان در ملت

Image

نمایشگاه و فروش آثار استادان و پیشکسوتان هنرهای تجسمی به نفع آسیب دیدگان در سیل با عنوان «خانه خوبان» جمعه ۲۴ خرداد در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود. این نمایشگاه با حضور سعید اوحدی رییس و معاونان سازمان فرهنگی هنری ...

سانسهای بعداز ساعت ۲۲راگا نیم‌بها شد

Image

سانس های آخر شب پردیس راگا در روزهای غیر تعطیل نیم بها شد. علاقه‌مندان به سینما در شهر ری می‌توانند از این پس بلیت سانس‌های بعد از ساعت ۱۰ شب پردیس سینمایی راگا در روزهای غیر تعطیل ...

معرفی هیات انتخاب بخش سریال جشنواره فیلم شهر

Image

با پایان یافتن فرصت ثبت نام آثار در جشنواره، انتخاب فیلم ها برای بخش های مختلف آغاز شده است. هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره طی احکامی امیر بوالی، سیدعلی حمیدی و رحمان سیفی آزاد را به عنوان اعضای هیئت انتخاب این بخش از جشنواره منصوب کرد.