اخبار موسسه تصویر شهر

کارگاه فشرده ایده تا فیلمسازی

Image

کارگاه های فشرده «ایده تا فیلمسازی» به منظور آموزش، توانمندسازی و مشارکت حداکثری علاقه مندان به حوزه ساخت فیلمهای کوتاه مستند – گزارشی در راستای برگزاری بخش محله «هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر» از ...

نقاشی‌های جسور بر دیوار پردیس ملت

Image

در ماه اردیبهشت‌ که هوا بهشتی است، تماشای نقاشی‌هایی جذاب می‌تواند حال‌و هوایمان را بیش‌تر اردیبهشتی کند. این‌روزها در گالری پردیس ملت، چهارمین جشنواره‌ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال این فرصت را فراهم کرده است.

114 کشور متقاضی شرکت در جشنواره شهر

Image

با اتمام مهلت ثبت نام در بخش بین الملل هفتمین جشنواره فیلم شهر، 3025 فیلم از 114 کشور جهان متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره شدند که هند، آمریکا، اسپانیا، برزیل و فرانسه 5 کشور پیشتاز هستند.

ملت چهارمین پردیس پرمخاطب متری شش و نیم بود

Image

روز جمعه ششم اردیبهشت ماه پردیس سینمایی ملت میزبان 2298 نفر از شهروندان تهرانی بوده و از این میان 855 نفر به تماشای فیلم متری شش و نیم نشسته اند که پردیس ملت به عنوان چهارمین سینمای پرمخاطب این فیلم در تهران بوده است.

اکران رالی ایرانی2 در ملت برگزار شد

Image

مراسم اکران مردمی فیلم مسابقه "رالی ایرانی2" به کارگردانی آرش معیریان به نفع هموطنان سیل‌زده دوشنبه 2 اردیبهشت با حضور چهره‌های هنری، استقبال مردم و اهالی رسانه در پردیس ملت برگزار شد.