اخبار موسسه تصویر شهر

پرفروش‌ترین سینماهای کشور را بشناسید

Image

پردیس‌های سینمایی کوروش، آزادی، هویزه مشهد، باغ کتاب، مگامال، ملت، اطلس مشهد، چارسو، زندگی و سینما فرهنگ رتبه‌های اول تا دهم پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در سال ۱۳۹۷ را در اختیار دارند.

بازدید مدیرعامل تصویرشهر از تماشا

Image

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر به همراهی جمعی از مدیران این موسسه روز دوشنبه 13 اسفندماه 97 از بخش های مختلف پردیس سینمایی تماشا سالن های نمایش ،اتاق فرمان ، گالری عکس و تاسیسات بازدید کرد.

معرفی یک بخش جدیددرجشنواره فیلم شهر

Image

سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی به جشنواره فیلم شهر می آیند. در این دوره از جشنواره بخش تازه ای با عنوان «مسابقه سریال» که در زیرمجموعه مسابقه سینمای ایران تعریف شده، شامل مجموعه سریال های خانگی و تلویزیونی است.

اختتامیه دامون فر در ملت برگزار شد

Image

مراسم اختتامیه هفتمین دوسالانه نقاشی دامون‌فر روز جمعه ۱۰ اسفند با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی مظفری مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و جمعی از هنرمندان ، با اجرای علی ضیاء در پردیس ملت برگزار شد.

تقدیراز هنرمعتبردر اختتامیه دامون فر

Image

همزمان با اختتامیه هفتمین دوسالانه دامون‌فر، از استاد «منوچهر معتبر» نقاش پیشکسوت کشور به پاس یک عمر تلاش پرثمر هنری تقدیر می شود. مدیر این دوسالانه با اشاره به جزئیات مختلف این نمایشگاه، گفت: دو سالانه هفتم دامون‌فر ...