اخبار موسسه تصویر شهر

نگاهی به چهارمین جشنواره نقاشی ژکال

Image

تصویری از نخستین گام‌های هنرمندان فردا / در نمایشگاه چهارمین جشنواره دانشجویی ژکال که آثار بسیار متنوعی از نقاشان جوان ایران به نمایش درآمده است با حمایت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گالری پردیس ملت برپاست.

رونمایی از رالی ایرانی ۲ در ملت

Image

مراسم رونمایی از مجموعه «رالی ایرانی ۲» با هدف جمع آوری کمک برای هم وطنان عزیز در مناطق سیل‌زده کشور دوشنبه دوم اردیبهشت ماه ساعت 18 در دو سالن پردیس سینمایی ملت به صورت همزمان برگزار می‌شود.

فراخوان بی قرار تو اَم درجشنواره شهر

Image

به دنبال بروز حادثه سیل در اقصی نقاط کشور، هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به فیلم‌های کوتاه موبایلی یا حرفه‌ای با عنوان «بی قرار تو اَم» جایزه ویژه اهدا می‌کند. شورای برگزاری جشنواره فیلم شهر به منظور ترویج ...

یکی ازکارهای تصویرشهرحمایت ازسینماست

Image

مهدویان: سال گذشته وقتی ترکیب شورای شهر عوض شد یکی از دوستان گفت ماجرای نیمروز» ۹۰۰ میلیون تومان از موسسه تصویر شهر پول گرفته و اصلاً چرا این موسسه به این فیلم پول داده است؟ در حالی که او اصلاً نمی‌دانست...

تمدید مهلت ارسال آثاربه جشنواره شهر

Image

مهلت ارسال آثار به بخش های مختلف جشنواره فیلم شهر که پیش از تا پایان فروردین ماه اعلام شده بود، در بخش مسابقه سینمای ایران تا 15 اردیبهشت ماه و در بخش مسابقه محله و اقلام تبلیغاتی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.