اخبار موسسه تصویر شهر

تصویربرداری «مرشد چلویی» به پایان رسید

Image

مستند مرشد چلویی شخصیت، حواشی متن زندگی و سیره ی عملی میرزا احمد عابد نهاوندی معروف به حاج مرشد چلویی (تخلص شعری؛ ساعی) از کسبه ی بازار قدیم تهران را در 55 دقیقه به تصویر می کشد ، این مستند محصول موسسه تصویر شهر است.

افزایش مخاطبان سینما در نوروز

Image

سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه تصویر شهر با ابراز خرسندی از افزایش مخاطبان پردیس‌های ملت، تماشا، راگا و رازی در ایام نوروز گفت: نوروز امسال شاهد رشد مخاطب در پردیس‌های شهرداری تهران و افزایش قابل توجه فروش فیلم‌ها بودیم.

نمایشگاه «ژُکال» در پردیس ملت افتتاح شد

Image

افتتاحیه نمایشگاه نقاشی دانشجویی ژُکال با حضور دکتر غلامرضا اکرمی (رییس دانشگاه هنر تهران)، عصر روز جمعه 27 فروردین ماه در گالری پردیس ملت افتتاح شد.در نمایشگاه نقاشی ژُکال 79 اثر از 79 هنرمندان جوان دانشجو از سراسر ایران، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

بازی دو سر سوخت شورای صنفی نمایش!

Image

سید علی احمدی ، مدیر عامل موسسه تصویر شهر: شورای صنفی نمایش همواره به عنوان یک نهاد صنفی بالادستی در حوزه اکران سینمایی در پی ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای فیلم‌های سینمایی از یک سو و سینماهای کشور از سوی دیگر است.

«تهرانی ها» به روی آنتن نسیم می رود

Image

مجموعه انیمیشن تهرانی ها از تولیدات موسسه تصویر شهر به کارگردانی میر توحید رضوی از این هفته از شبکه نسیم صدا و سیما پخش می شود. این سریال انیمیشنی در 14 قسمت کوتاه با هدف اشاعه فرهنگ شهری و شهروندی تولید شده است.