اخبار موسسه تصویر شهر

مدیر پردیس سینما گالری ملت منصوب شد

Image

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، با موافقت ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و طی حکمی از سوی مدیرعامل این موسسه، دکتر مریم جلالی به سمت مدیر پردیس سینما گالری ملت منصوب شد.

تور فیلمسازی با تلفن همراه برگزار شد

Image

نخستین تور آموزشی فیلمسازی با تلفن همراه با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی تصویربرداری از سوژه‌ها برای ثبت تصویر زیبا از شهر تهران و روابط بین شهروندان در تهران و توسط موسسه تصویر شهر برگزار شد.

مهلت ثبت نام تور فیلمسازی با موبایل

Image

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مهلت ثبت نام نخستین تور مستندسازی با تلفن همراه تا روز سه شنبه 22 تیرماه تمدید شد.بنابراین گزارش، موسسه تصویرشهر در نظر دارد در راستای تحقق اهداف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ...

اعتراض به «جشنواره گزارش یک نگرانی»

Image

مدیرعامل موسسه تصویر شهر به برگزاری مراسمی موسوم به اختتامیه دومین دوره جشنواره گزارش یک نگرانی توسط وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعتراض کرد و آن را مصداق دزدی فرهنگی دانست.

نخستین تور مستندسازی با تلفن همراه

Image

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، این موسسه در نظر دارد در راستای تحقق اهداف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای نمایش نمایی زیبا از شهر تهران و همچنین ایجاد امکانات آموزشی برای پرورش استعدادهای خلاق در حوزه فیلمسازی ..